Lad det være sagt: Bilka er den mest uduelige skodforretning, der findes ….. MILDEST TALT

Ja ja ja, de folk der kender mig, ved godt, at jeg ikke kan fordrage Bilka – men nu er det altså definitivt – jeg nægter at handle hos de inkompetente fjolser!

Men inden jeg går får meget i gang, vil jeg lige påpege, at dette er ikke et prale-indlæg, men et brokkeindlæg!

Derudover har Mikkel klaget over, at jeg skriver meget indforstået – det vil jeg råde bod på ……i hvert fald i dette indlæg!

Ser I, i dag skulle vi ind for at bytte Lines Olsenbanden pakke, fordi der var en cd, der var forkert, og så skulle vi bytte en kogekeddel, der i en alder af bare 14 dage var gået i stykker og ikke kunne slå fra. I godt humør tog vi af sted – og hyggede os heldigvis også lidt i byen, inden vi drog ud til Bilka.

I Bilka stillede vi os i kø ved kundeservice ….. det hedder det gud hjælpe mig – selvom de ikke ANER, hvad service er 😦 Nå men vi stod og ventede i rundt regnet 100 år, inden det blev vores tur ……bare for at få at vide, at vi da i hvert fald skulle op i elektronik, for at få checket, at det var rigtigt, hvad vi sagde …. og mht. kogekedlen skulle vi da om til vareudleveringen …. at vi skulle rende fra Herodes til Pilatus – det var da ikke deres problem, for de skulle da bestemt ikke risikere, at vi snød med tingene !

Gæt selv, om jeg var bare en lille smule sur!!!!!!!!!

Nå men vi fik tingene byttet, og skyndte os væk fra Bilka …. kørte til Løvbjerg og hyggede os med at handle madvarer der 🙂

Da vi kom hjem, skulle Line lige checke sin nye cd – box, blot for at konstatere, at der var den samme fejl på dette sæt 😦  BROK BROK BROK …..

Vi kørte så tilbage til Bilka igen igen og vadede direkte op i elektronik, hvor vi mødte den samme fyr som tidligere på dagen – han beklagede meget, men han kunne give os et andet sæt – eller pengene tilbage …. Jeg sagde så, at han da godt måtte finde et andet sæt, på betingelse af, at han checkede det, for jeg gad ikke køre så langt flere gange, bare fordi tingene ikke virkede.

Den lille mand fandt en ny cd-box og checkede den ….. igen samme fejl. Han beklagede meget og sagde, at han ville give det videre op ad i systemet, for det kunne selvfølgelig ikke passe, at der skal være fejl på.

Så gik vi ned til kundeservice for at komme ud, så vi kunne komme hen til kundeservice for at få pengene tilbage. Da vi så går ud, råber den rejekælling, der står i kundeservice efter os – om vi er sikre på, at vi har betalt for det, vi går med …..HMFR ….. jeg går så hen til damen og forklarer hende, at vi faktisk er på vej hen til hende for at få byttet lortet ……hvortil damen svarer – med sådan en spids hejrestemme :”Jamen så må i sørme gå hen og trække et nummer” ……

skumle ….skumle …..skumle……hvilket vi havde tid nok til, for vi stod i kø i mindst et kvarter, inden det blev vores tur.

Da vi så endelig kom til og fik forklaret damen sagen én gang til, så kunne hun meddele os, at hun da godt kunne huske, at vi havde været der tidligere, og at hun også havde prøvet at ringe til elektronik, da vi var der første gang, for det var jo faktisk sådan, at hun havde den cd liggende, som manglede ….. den skiftede de bare ud, og så duede sættet jo igen!

HMFR …..måske jeg skældte lidt ud ….sådan bare lige lidt ….. og da jeg slap, tog Line over – og meddelte damen, at vi da i hvert fald overhovedet ikke ville have deres lort!

Det tog simpelthen 20 minutters uafbrudt Lilholts julesang for at få humøret op igen ….. skrammel!

Altså det var en lang historie, men hvad ligner det – de holder jo folk totalt for nar …. det er ligesom skildringen af Helvede i filmen om Jolly Roger – et bureaukratisk helvede, hvor man bliver behandlet som det argeste skidt og med folk, der automatisk går ud fra at kunderne er svindlere, der kun er ude på at snyde og bedrage ….

Ja altså kort sagt – jeg kan ikke fordrage Bilka – og dette var simpelthen dråben, der fik bægeret til at flyde over …… jeg sætter IKKE mine ben i den skodbutik mere!

Reklamer

2 kommentarer

  1. Stakkels stakkels dig/jer – ved de slet ikke at de skal behandle jer ordentligt – jeg skynder mig at skaffe noget blæk og så hælder jeg det i alle deres roser i morgen… kan du evt hente mig på stationen bagefter?! 😛

    Ej – spøg til side – kan godt forstå at du er muggen på den – man skulle da tro, at de vidste hvad service var?! Trælse dumme dem…

    By the way – nice sne du har fået på din side.. 🙂 juleligt…

  2. He he ja da – jeg har da klaret en bette Bilka vagt før 🙂
    Sneen har jeg slet ikke noget med at gøre – det er wordpress, der har været i julehumør 🙂

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: