update nr. 4 maj – de glade sømænd, tilskadekomster og medaljer

Jeg er stadig 2 måneder bagud, og der sker en masse, så det kniber med hukommelsen. Lige nu kan jeg huske en enkelt ting fra maj, og det er jo ikke ret møj – men ud over en koncert med De glade Sømænd, er der da garanteret sket en masse andet spændende og rart og hyggeligt …. jeg har væretpå et par samarittervagter, jeg har fået tandlæge i Tyskland, Mikkel har fået kontor i Skive …. jeg tabte min spritnye telefon i vandet og …. og … og…..og ja – jeg har helt sikkert misset en masse, men jeg springer lige ud i det og vælger at skrive om koncerten med De glade sømænd d. 19 maj:

Koncerten foregik i Lystanlægget i Holstebro en dejlig forårsaften 🙂 Line havde forberedt sig godt – huun havde købt Høker til de gode sømænd og lavede et flot og megett sexet sømandspigekort til dem – og ja da vi kom der op, var det straks backstage, hvor vi fik en sludder med dem – de fik øl og Line fik en cd og autografer på sin t-shirt – se det var sandelig starten på en kanonkoncert.

Først skulle vi lige igennem en opvarmning af en eller anden halvkedelig mand, men da han havde bræget laaaaaaang tid, blev det endelig DGSes tur – og hvilken en tur, de kørte bare klatten med en masse fede numre og et gedigent sceneshow. Rigtig sjovt var det, at det igen igen var Lines bh han bad om, da han sang “Du må få min sofacykel” ….. hun rødmede ikke så meget denne gang 🙂 Nogle af deres nye numre – Byens hotel og Kathinka, Kathinka var simpelthen enormt fede – Kathinke var lavet som en slags rap -. det var cool.

Efter koncerten investerede vi lige i en enkelt cd og fik et par autografer, og så gik turen ellers østover igen efter en rigtig hygsom aften 🙂

Udover De glade sømænd, kan jeg da ikke undgå at nævne, at jeg har gjort en sjov observation – nemlig at det er utroligt hvad nogle mænd udsætter sig selv for, for at undgå at lave noget …… se nu CC som har haft rygproblemer siden Malthes konfirmation – hvad gør han så, jo jo han skvatter selvfølgelig og brækker sit håndled oveni – ikke sjovt, men det gav da nu alligevel lidt morskab, for i og med han i forvejen gik rundt som en, der havde skidt i bukserne, så blev han jo ikke just mere elegant af kun at have en arm 🙂

Malthe og Tobias skulle til Herning games i atletik, hvilket de begge glædede sig meget til – desværre overbelastede Tobias sine fødder, så han fik motionsforbud af lægen – det betød, for at sige det med hans egne ord, at han hele dagen følte sig som en, der sad ved poolen en varm sommerdag uden at måtte hoppe i vandet – ergo han var godt træt af kun atkunne heppe på Malthe. Til gengæld må han have heppet ganske flot, for Malthe kom hjem med en guld, en sølv og en bronchemedalje 🙂

Sidste ting jeg kan huske var, at jeg oplevede noget, jeg aldrig har prøvet før af den morsomme slags – jeg var nemlig til 10 timers løb i Viborg som samarit – jeg fulgtes med Holger, som kørte i sin autocamper – fed opfindelse, når man skal sidde i 12 timer og glo – der var nemlig både varme, tv og blød sofa 🙂 Men sådan en bil er temmelig tung, og pladsen vi skulle holde på var temmelig blød, så vi kørte selvfølgelig fast …. så er gode råd jo dyre – eller rettere sagt, det var de ikke, de kostede bare lidt arbejde, for Holger spændte sine nye snekæder på – det kostede nogle skæve blikke fra folk omkring os, men vi kom da fri helt uden problemer 🙂

Som sagt er der garanteret sket meget mere i maj måned, men uden box og billeder til at støtte hukommelsen går det lidt skidt, så vi stopper her – jeg satser på at få et par billeder på senere.

Skriv et svar

